Követőim

2010. szeptember 4., szombat

PÁLYÁZAT ! Kreatív Karácsony - értékes nyereményekért!

EREDMÉNYHIRDETÉS!

A pályázat leírása és feltételei

Díjak

Mecénások


Versenyen kívüli alkotások


Sorsolásra felajánlott ajándékok


Diusbd pályamunkái


Cinella pályamunkái


Batorba pályamunkái


A Matula ikrek pályamunkái

Tipikos pályamunkái

Latinka pályamunkái

Anikó pályamunkái

Viperaeva pályamunkái

Cheeks pályamunkái

Manókriszta pályamunkái

Csáknir pályamunkái

 Judit és Panna pályamunkái

Dia pályamunkái

Gaby Erika pályamunkái

Marleen pályamunkái

Szegusz pályamunkái

Veronika pályamunkái

Ildi pályamunkái

Monica-Bicone pályamunkái

Fecske László pályamunkái

Frivolina pályamunkái

Kera pályamunkái

Zsófia pályamunkái

Rozandi pályamunkái

Magdi pályamunkái

Erika pályamunkái

Gréti pályamunkái

Bemka pályamunkái

72 megjegyzés:

  1. Én benne vagyok és elfogadom a kiírást!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Jelentkezem és elfogaom a feltételeket :)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet! Majd igyekszem én is valami szépet alkotni! :))

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem én is pályázok! :))

    VálaszTörlés
  5. Jaj, lányok! Annyira örülök, hogy ilyen jó a fogadtatás!! Nagyon bízom benne, hogy sok-sok alkotás érkezik november végéig!
    Dia javaslatára máris módosítottam a szabályzatot. Az alkotásokat névvel és blog címmel ellátva mutatom be, így ha valakinek megtetszik egy termék, azonnal el tudja érni a készítőt a blogjában. Köszönöm Dia, minden építő ötletet megfontolok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a felkérést! Örömmel elfogadom :-) ...és nagyon várom a jó ötleteket!

    VálaszTörlés
  7. Dius újabb ötlettel állt elő! Ő a maga részéről felajánlaná a pálya művét egy másik pályázónak, mondjuk kisorsolnánk. Ha mindenki ezt tenné,minden résztvevő kapna ajándékot! Kész ajándék áradat lenne. Mit gondoltok?? Ha megszavazzátok, bele írom a szabályzatba.

    VálaszTörlés
  8. Juj, ez nagyon izgi!!!:)) Megtisztelve érzem magam és boldogan elfogadom a zsűrizős szerepet! De Andi, akkor én nem indulhatok? Nem tiffanyra gondolok, hanem akármire!:))) Hm???
    Szerintem is tök jó Dia ötlete, vessük be!!! És akkor mindenkinek karácsony lesz!!!

    VálaszTörlés
  9. A karácsony miatt gondoltam! :) Ha már lúd legyen kövér! :)Vagy inkább pulyka? :)))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm a felkérést, természetesen elfogadom! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, köszönöm! Lányok, a zsűri ezennel öszeállt, és izgatottan várja a szebbnél-szebb alkotásokat! De persze nem kell sietni, van idő, de mivel akár 3 művel is lehet pályázni....akár már a jövő héten küldhetitek az elsőt! :-)))
    Ildi, Anita, Réka! Mostantól nagyon figyeljetek! :-))

    VálaszTörlés
  12. Úgy értem, ÖSSZE....csak nincs rajtam a szemüvegem :-))))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó(k) Dia ötlete(i)! :))

    VálaszTörlés
  14. Szeretnék én is pályázni, remélem sikerül is elkészítenem amiket kigondoltam :)

    VálaszTörlés
  15. Annyira örülök, hogy ilyen nagy az érdeklődés!!! Nem kell kapkodni, hisz van idő! A lényeg, hogy ne felejtsétek el! - ezért is legyen szem előtt az a kis tündéri rénszarvas ( imádom a rénszarvasokat! Vagy mondtam már? :-)))
    És lehet havonta is 1-1 alkotást beküldeni, hisz összesen 3 db-al pályázhat mindenki!
    Gyertek minél többen, hisz mindenki nyer!!

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék csatlakozni:) Fantasztikus ötlet és természetesen szívesen adnék másnak ajándékot, hogy mindenki együtt karácsonyozzon, tehát felajánlanám valamelyiket egy másik pályázónak. És így, hogy jóelőre megvan hirdetve, nem vallunk majd szégyent, hiszen van idő bőven:)

    VálaszTörlés
  17. Jó ötlet, én is csatlakozom! :)

    VálaszTörlés
  18. Ez annyira jó, köszönöm! Csinálunk egy hatalmas össznépi karácsonyi ajándékozást! :-)))

    VálaszTörlés
  19. Szeretnék én is játszani veletek, ha lehet.
    Köszönöm a lehetőséget és gratulálok az ötlethez.

    VálaszTörlés
  20. Oké! Remek ötlet!!!!Benne vagyok!

    VálaszTörlés
  21. Szuper ötlet ez a játék!
    A feltételeket elfogadom és szeretnék jelentkezni.
    Vero

    VálaszTörlés
  22. NAGYON örülök Nektek!! Gyertek minél többen, annál érdekesebb lesz a játék!!!

    VálaszTörlés
  23. Tényleg a karácsonyon járt már mostanában az eszem, hogy hogyan is szeretném disziteni az idén a karácsonyfánkat, meg persze az ajándékok beszerzésén, elkészitésén. Pár éve szokásommá vált, hogy saját kezüleg készitet ajándékokat adok emme alkalomból. Persze nem nagy dolgokat, hiszen ahol viszonylag nagy a család-rokonság nem kis összeg mindenkinek egyszerre ajándékot venni, emelet még a saját családod,háztartásod, karácsonyi előkészületeit is finanszirozni.
    Éppen ezért, nagyon örülök ennek a nagyszerű pályázatnak! Jó kis ötleteket kaphatunk majd, hogyan is lephetjük meg szertteinkek egyedi és szivből jövő ajándékokal.
    Tehát örömmel jelentkezem!:)

    VálaszTörlés
  24. Most akartam írni de hamarabb megtaláltad. :))
    Ha kell valami róla írj!

    VálaszTörlés
  25. Nagyon tetszik az ötlet, én is szeretnék csatlakozni, és jó ötletnek tartom egymás megajándékozását is.
    Jövök, ha lehet :))

    VálaszTörlés
  26. Már hogyne lehetne!!! Annyira örülök, hogy ilyen sokan jöttök!!! Mondom, megcsináljuk az ország legnagyobb ajándékozását! :-)))

    VálaszTörlés
  27. Elkészült a 2.! Nézz át! :))

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Ez mókás :) Én tegnap tettem fel egy játékot a blogomra, ami nem karácsonyi, és nem verseny, de ugyanez az add tovább jellegű a kimenetele. Erre a bejegyzésemre reagált Dius, és én őt olvasgatva bukkantam a te blogodra, ahol látom, ti is ezt ötlöttétek ki. Véletlenek pedig nincsenek.
    Ezek után azt hiszem, nem tehetek mást: én is jelentkezem a játékra! :))))

    VálaszTörlés
  29. Örülök Neked! Ez a játék azért sokkal bonyolultabb, hisz láthatod, nem csupán a pályaművek kerülnek kisorsolásra, hanem értékes tiffany -díjak lesznek, valamint egyéb, "mecénások" által felajánlott ajándékok.
    Úgyhogy, elő minden kreativitással és munkára fel!!! Sok sikert kívánok!! Én sajnos nem tudok varrni :-((

    VálaszTörlés
  30. Persze, értem én, hogy egész más... csak a sorsolás módja rokon.

    Kár, hogy nem tudsz, a te kreativitásoddal és kézügyességeddel, tuti profi lennél :)

    VálaszTörlés
  31. Ez kedves :-)) De én inkább arra gondoltam, hogy ide minden féle kreatív alkotással lehet jönni, még akár sütni is lehet, ha valaki azt tud! És majd ha nyugdíjas leszek, talán neki ülök és megtanulok varrni. Bár ahogy elnézem " nyugdíjas barátnémat", akinek a sok gyerek helyett most már még több unokája van....és még kevesebb ideje...Majd meglátjuk! Addig meg maradok a saját kaptafámnál és csodállak Titeket, varrósokat, keresztszemeseket.....és a többieket :-))

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Én még új vagyok az oldaladon, de szerintem én is elkezdem törni a fejemet... hátha felgyullad az a bizonyos kis lámpácska a fejemben :D Izgalmas lesz :D

    Boldogság vár :)
    http://boldogsag-var.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  33. Kedves Andi!
    Mi is szívesen részt vennénk, a szarvaska már ott is virít a blogunkon, valahogy a komment ide, az maradt el, pedig már készülnek az első pályamunkák is. :)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon örülök Nektek és már alig várom a pályamunkákat!!!

    VálaszTörlés
  35. Ugye blog nélkül is küldhetem majd az ötletemet? Már ki is találtam egy egyszerű ajándékot, amit már csak elkészíteni és fényképezni kell :-)

    VálaszTörlés
  36. Már hogyne lehetne!!!Más is van, akinek nincs blogja!! A lényeg, hogy küldjétek a jobbnál-jobb ötleteket! :-)))

    VálaszTörlés
  37. Andi!
    Jó a meggyőzőkéd! :-) Csatlakozom én is hozzátok, és kihasználom, hogy úgy is itthon vagyunk, megcsinálom a "pályázati munkát".
    Cinella

    VálaszTörlés
  38. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  39. Csatlakozom én is,bár még fogsincs mit készítek...:))

    VálaszTörlés
  40. én is szeretnék jelentkezi, már tudom is, hogy mivel, csak még azt nem tudom, hogy mikor :-)

    VálaszTörlés
  41. Én is jelentkeznék, ha lehet blog nélkül! :-)

    VálaszTörlés
  42. Már hogyne lehetne!!! Nagyon örülünk minden újabb jelentkezőnek!!

    VálaszTörlés
  43. Elküldtem én is a pályamunkát. Gyönyörűek a munkáid, Andi! De nekem a lószőr medálok is tetszenek. Ritka az olyan pályázat, hogy a lévendő "nem nyerteseket" is motiválják.

    VálaszTörlés
  44. Nagyon kedves vagy, Éva! Én pedig köszönöm, hogy velem játszol!!! Már többen jelezték nekem, hogy mecénások kívánnak lenni :-)))
    Vagyis lesznek még ajándékok, csak készülőben vannak! De van még idő addig! Judit és Panna ilyen szorgalmas volt, hogy a lószőr medálokat hipp-hopp elkészítette, és felajánlotta a "nem nyerteseknek" Nekem is nagyon tetszenek :-)))

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok, én is szeretnék játszani, bár nem vagyok állandó tag. Remélem ez nem gond.

    VálaszTörlés
  46. Nagyon örülök Neked! Nem kell semmilyen tagnak lenned, bár ezek után majd az leszel! :-)))
    Várom a pályamunkáidat szeretettel!!!

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok!Az lenne a kérdésem,hogy van alsó korhatár?Mert én 12 éves vagyok és van pár ötletem amit be szeretnék küldeni.
    :)
    Ja és azt szeretném kérdezni,hogy nem gond ha nincs blogom?
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  48. Bocsánat,most olvasgattam,hogy lehet blog nélkül is részt venni.Nagyon örülök!!!
    :)

    VálaszTörlés
  49. KOMOLYAN??? Csak 12 éves vagy??? Dehogy van korhatár!! Már azt hittem, nem érhet meglepetés, és mégis! Nagyon-nagyon örülnék, ha pályáznál!!!!

    VálaszTörlés
  50. Andi! Lehet olyan dolgokkal jelentkezni, amik még tavaly készültek? Most nem sok időm van alkotni, de van néhány tavalyi ötlet a tarsolyban, amiről képek is készültek!

    VálaszTörlés
  51. TERMÉSZETESEN!!! Nincs semmi jelentősége, hogy mikor készült.

    VálaszTörlés