Követőim

2010. november 30., kedd

Bemka pályamunkái

 Az utolsó pillanatban szaladt Bemka
 De semmi baj, ahogy írtam, holnap reggelig lehet küldeni a pályamunkákat.
Kár lett volna kihagyni Bemka, köszönjük szépen!  Te leszel a 28. pályázó!
Titkon reméltem, hogy meg lesz a 30 :-(((  Nagyon köszönjük!
Ja, és a manócska bemehet a versenyen kívüli kategóriába, nagyon fogunk örülni neki!
 
 
 
1. Pályamunka

Horgolt csillag



A horgolt csillag mintáját már régóta őrizgetem a gépemen,nem is tudom hol találtam. Nagyon hamar,szinte tíz perc alatt megvan . Én a párnát és az asztali kis futót díszítettem vele,de szerintem ablakdísznek is , vagy akár a karácsonyfán is megállná a helyét.
 
 
 
 
2. Pályamunka 

Fürdőkesztyű

Másodjára nem éppen karácsonyi a dolog :)
Katalin napi ajándéknak néhány fürdőkesztyűt horgoltam , szerintem karácsonyi ajándéknak is megteszi :))
Az ujjaknál kezdtem horgolni. Öt láncszemből gyűrű, majd az első három sorban ....egy egyráhajtásos pálca ,egy láncszem, egyráhajtásos pálca  az előző sor láncszemébe.Mikor már elég bőnek találjuk a kesztyűt csak egy pálcát horgoljunk egy szembe.Nagyon egyszerű, nem is írok semmit többet róla , mert a leírás szerint igen nehéznek tűnik . Aki tud horgolni az úgy is tudja, aki meg nem az az én leírásom szerint biztosan nem fog megtanulni.
 
Azért vártam mostanig a levelemmel , mert szerettem volna egy karácsonyi manócskát varrni, de ez most már nem fog sikerülni :(
 Köszönöm a játék lehetőségét és békés , nyugalmas adventi várakozást mindenkinek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése