Követőim

2010. november 25., csütörtök

Garnitúra

A napokban nagyon csendben voltam, dolgoztam, mint kisangyal. :-))
Egy garnitúrát készítettem, majd meg is mutatom, ha nem felejtem el.
A kérdésem az, milyen garnitúrát? :-))) Tudom, nagyon "gáz" ez a kérdés, mert honnan a túróból tudnátok, de nem jut eszembe semmi értelmes dolog. És hát így is van 33,33 % esélyetek :-)

A: Tulipános lámpa, tál, óra
B: Hullám mintás lámpa, kaspó, váza
C: 5 szirmú virágos lámpa, képkeret, díszdoboz


A tippeket holnap délután 6-ig fogadom el

18 megjegyzés:

  1. Már lááátom, már lááátooom....a hullámokat....
    vagy tisztítsam meg a kristálygömböm?....:):):)

    VálaszTörlés
  2. Legyen az 5 szirmú virágos garnitura, vagyis C.

    VálaszTörlés
  3. Én is a hullámos mellett szavazok :)

    VálaszTörlés
  4. A tulipán-tavasz, hullámok-nyár, virág-jégvirág+ díszdoboz-karácsony!
    Így csak a C lehet!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. C a tippem vagy én annak örülnék legjobban :-)

    VálaszTörlés
  6. Mivel a 33 a kedvenc számom, ezért a tippem A.
    Ugye jó a megfejtésem Andi!?
    Cinella

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a C a legszimpatikusabb :-)

    VálaszTörlés
  8. C a többi túl naposnak hangzik

    VálaszTörlés
  9. A lámpa lenne az irányadó, de az mindháromban van. Én a B-re tippelek.

    VálaszTörlés
  10. A ? Mert ezt eddig kevesen modták....

    VálaszTörlés