Követőim

2010. november 1., hétfő

Staféta játék! Most rajtam a sor!

 Kedves olvasóim!  

Én vagyok az a szerencsés, aki megnyerte Batorba   ajándékát a staféta játékban, 2 db virágos  decoupage képet .


)



 A jelentkezésemmel azonban vállaltam, hogy átveszem a stafétát, és én is készítek ajándékot , amit kisorsolok azok között, akik hozzám jelentkeznek a játékra és elfogadják e feltételeket. 
Sajnos, csak blog tulajdonosok vehetnek részt a játékban.





A játékszabály a következő:

Jelentkezéseddel egyben ígéretet teszel, hogy ha Te nyered meg az ajándékot, akkor átveszed tőlem a stafétabotot és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit aztán kisorsolsz a blogodon:)
Az ajándék nincs értékhez kötve, szerintem mindenki örül bármilyen apróságnak is:)
Akinek meg nem tetszik a képen látható ajándék, az egyszerűen nem jelentkezik. :-))


Az ajándékot akkor fogom postázni, amikor  a nyertes a játékot meghirdette a saját blogján!

Határidő: 2010.  november 30.


Sorsolni december 1-én fogok


Tehát, várom mindazok jelentkezését, akik szeretnék megnyerni az ajándékomat, ami nem más, mint........

.........ez az édes kis Angyalka mécses tartó  :-)))





23 megjegyzés:

  1. Én nagggggyon szeretnék angyalkás mécsestartót!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Van blogom, úgyhogy én is próbálkozok. :)

    VálaszTörlés
  3. Szep lenne a karacsonyi asztalon ugy,hogy en is szeretnem.

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem!!!!! Mindjárt ki is teszem a blogomra, köszi a lehetőséget az anygira :-)

    VálaszTörlés
  5. Megpróbálom újra, hátha most sikerül :)

    VálaszTörlés
  6. Beállok a sorba és reménykedek :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos! Már ki is találtam mit csinálnék az angyalkával (nagyon-nagyon örülnék neki) és mit készítenék, ha megnyerném.

    VálaszTörlés
  8. No most küldöm el harmadszor, remélem, most megjelenik.
    Tehát!
    Ki nem hagynám a "harcot" az angyalkáért!

    VálaszTörlés
  9. Angyal! Nem hagyhatom ki! Itt vagyok. :DDD

    VálaszTörlés
  10. Kihagyhatatlan lehetőség, jövök én is. :-)

    VálaszTörlés
  11. Jaj de cuki!:))) Jelentkezem én is!

    VálaszTörlés
  12. I would like to participate in this beautiful giveaway. It´s possible??
    Hugs from Spain

    VálaszTörlés
  13. Dear Pilar,
    Of course it's possible.
    Welcome to Hungary!:)

    VálaszTörlés
  14. Jajj, de édes! én is szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  15. DESDE ARGENTINA, TE SALUDO.ME ENCANTAN TODOS TUS TRABAJOS. SON MUY BELLOS.
    DESEARÍA PARTICIPAR DEL SORTEO DE ESTE PRECIOSO ANGELITO NAVIDEÑO. PUEDE SER???
    UN SALUDO PARA VOS Y UN PLACER CONOCERTE!!!!!
    GRA DE WWW.ELRINCONCITODEGRA.BLOGSPOT.COM

    VálaszTörlés
  16. Hűű, azért ez nagy dolog, szerintem legalábbis, hogy még Argentínából is jönnek hozzád!!! Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  17. querida Gra!

    Bienvenido a mi! Por supuesto, usted puede tomar parte en el juego. Estoy muy contento de que tal idetaláltál distancia! Sinceramente, Andi

    VálaszTörlés
  18. Hola!!a mi también me encantaria poder participar en tu sorteo, soy Uruguaya pero te escribo desde Italia, me encantan las velas y tu angelito es un sueño!! quedaria hermoso decorando un rinconcito de mi casa en estas Fiestas!! un beso grande, estuve mirando tu blog y me gusto mucho lo que haces!! si quieres puedes visitar mi Mundo, un abrazo desde Italia.
    Paola.

    http://appartienesoloame.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Felicitamos! Estoy muy contento de que se han encontrado! Por supuesto, usted puede tomar parte en el juego.

    VálaszTörlés