Követőim

2010. november 11., csütörtök

Gréti pályamunkái

 Nagy örömömre szolgált, amikor Gréti jelentkezett a pályázatomra. Ő ugyanis nagyon ifjú leányka, mindössze 12 éves! Lányok-fiúk, fogadjátok nagy-nagy szeretettel az alkotó ifjúság egyik képviselőjét!!  
Nagyon szép a karácsonyfád, nekem is a lila-rózsaszín a kedvencem, mondtam már? :-)))      

1. Pályamunka

Zsenília karácsonyfa



Egy ilyen kis karácsonyfát készítettem tavaly a szobámba, ezért rózsaszín és lila.
Hozzávalók:
- zöld zseníliadrót
- tekla gyöngyök tetszőleges színekben
- gyöngyfűzér
- hungarocell kúp
- ragasztó
- sima gombostű
- bármi más a díszítéshez

A kúpot betekerjük a zseníliadróttal. Mivel nekem nem maradt rajta, ezért én gombostűvel erősítettem oda. Ezután csak a díszítés a dolgunk,ami csak a fantáziánkon múlik.




2. Pályamunka
  Angyalka

Hozzávalók:
-hungarocell fej
-egy kevés fonal vagy babahaj,más néven angyal haj
-aranyszínű zseníliladrót( már megint  =))
-madeiraszalag vagy valamilyen fehér vagy arany szalag
-fehér anyag
-fehér dekorgumi
-tömőanyag(én vattát használtam)
-hobbiragasztó

A lábnak egy kicsit kisebb,a szárnynak egy kicsit nagyobb méretű szivecskét kell kivágni a dekorgumiból.kéznek pedig egy kis félhold alakút.Tetszőleges kört szabunk ki az anyagból csak arra vigyázzunk,hogy a teste ne legyen nagyobb mint a feje.Férceljük körbe az anyag szélétől kb. 0,5cm-re.Húzzuk a cérnát addig,míg kis batyut kapunk.Tömjük kerekre tömőanyaggal és varrjuk el a cérnát,csak vigyázzunk arra,hogy a tömőanyag ki ne látszódjon.A szalagot varrjuk össze a két szélénél és varrjuk oda a testhez(ápol és eltakar :))
A fejet ragasszuk rá és varázsoljunk rá hajat.:)
Most következik a kezek,lábak és a szárny felragasztása.A szárny felragasztása előtt a szélére ragasszuk az aranyszínű zseníliát.A glóriához hajlítsuk karikába a zseníliát és ragasszuk a fejére és kész a "zseb"angyalkánk :).


3. Pályamunka 
Hűtőmágnes




Hozzávalók:
-kis mágneskorong
-pici kartonlap
-aranyzsinór
-festék és ecset vagy nyomda

Elkészítés:
A kartonlapra ráragasztjuk a mágnest és a szélére az aranyzsinórt.Festünk vagy nyomdázunk rá valamilyen karácsonyi motívumot és kész is.Kb. 10 perc alatt megvan. :)
Köszönöm ezt a remek játékot!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! Gratulálok Gréti! És szeretném a bögrémet Neked felajánlani!:-))) Szeretettel:
    Csilla

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozom a gratulációt illetően és biztatnálak további ötletek beküldésére!:) Én csak az eredményhirdetéskor ajánlok fel valamit, addig hadd legyen titok!...:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!Már itt van a fejemben a következő ötlet,nemsokára küldöm!:)
    Mégegyszer köszönöm mindenkinek!:)

    VálaszTörlés
  4. "AMINDENIT"!!! Van aki már most "begyűjti" a külön díjakat? :-)))

    VálaszTörlés
  5. Az angyalkán az a hiba,hogy a keze és a lába itt még nincs rajta,de nekem így jobban tetszik.:)
    Ja és nem angyalhajat használtam hanem fonalat :)
    Ja és még egyszer köszönöm ezt a nagyon jó játékot és az ajándékokat amiket kapni fogok!!!:)

    VálaszTörlés