Követőim

2010. november 19., péntek

Fürdőolaj bomba

Kíváncsi vagyok, kik azok a "netfüggő" olvasóim, akik még hétvégén sem tudnak leszakadni a gépről :-)))
Arra gondoltam, "dobok" egy kérdést :-))
Aki helyesen válaszol, igazán megérdemli majd a pontot, MERT nem segítek. Nem adok választási lehetőséget, Nektek kell kitalálni a helyes választ. Vagy...............ezt a mondatot holnap fejezem be :-))
Ha valaki tudja, mi a fojtatás, kérem, ne árulja el!!
A válaszokat holnap délután 3 óráig fogadom el.

Tehát a kérdésem. Ma kipróbáltam Kera fürdőolaj bombáját, és mondhatom, mennyei élmény volt!!
De vajon melyik  fajtát ???  Na ezt kell megírnotok!!!

11 megjegyzés:

  1. talán ilang-ilang, de szerintem jót tenne egy kis ginzeng (az erő benned megint zeng:)is

    VálaszTörlés
  2. szerintem az ilang-ilang-os fürdőbombát próbáltad ki. biztosan tényleg nagyon finik ezek a természetes szappanok a bőrnek, bármilyen illatú legyen...

    VálaszTörlés
  3. ilang-ilang-os fürdőbombát próbáltad ki.

    VálaszTörlés
  4. ilang-ilang...és nem azért, mert a többiek is ezt mondták, hanem azért...mert.....majd holnap folytatom.:-)))

    VálaszTörlés
  5. Ilang-ilang fürdőbombáról van szó! :)

    VálaszTörlés
  6. Körömvirág- narancs? ( ezt még nem írta senki ...:)) )

    VálaszTörlés