Követőim

2010. november 26., péntek

Alkotunk :-)))

Már többször írtam, hogy az én gyerekeim nagyon szeretnek mindenféle alkotó tevékenységet. Hetek óta fűzik a gyöngy-csillagokat, most pedig az articsóka technikára cuppantak rá.

Régóta izgat engem is, de nem volt bátorságom kipróbálni, mert olyan bonyolultnak tűnt. Most viszont úgy döntöttem, mérnök léttemre igen szégyenletes lenne, ha nem érteném meg a technika lényegét. Leültem a gép elé, és láss csodát,megy, mint a karikacsapás!

A nagyobb az első próbálkozásom, a kisebb a második. És lesz folytatás!



Ezeket pedig a fiúk készítették, még a masni hiányzik róluk:

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek!! Nagyon ügyesek a fiúk!!!!!!:-))) Na most belegondoltam, hogy nekem is kell(ene) még ezt is....:-((( Na majd egyszer csak.:-)))

    VálaszTörlés
  2. Minden elismerésem a tiétek,főleg a fiúké,hogy Te ügyes vagy,azt tudjuk:)) Ezt a technikát én is kipróbáltam pár éve,és fel is adtam gyorsan.Nekem nem volt türelmem a pontos illesztgetéshez. Ráadásul szaténszalaggal csináltam,ami csúszkált is rendesen. Lehet,hogy az volt a baj,nem is én voltam béna??:)))

    VálaszTörlés
  3. Nem Te voltál a béna, a szatén szalag a hibás. Láthatod, gyerekjáték megcsinálni :-)) Szerintem próbálkozz vele, mert csodaszép életben, és ezeket a gyönyörű anyagokat Hevesen lehet kapni :-)

    VálaszTörlés