Követőim

2011. június 23., csütörtök

Játék a nyár jegyében!

Kedves olvasóim!

Van, aki tudja, van aki nem, hogy tegnap átmenetileg leköltöztem a Balatonhoz feltöltődni.
Ennek örömére, és mert annyira elhanyagoltam a blogomat az utóbbi hónapokban, játékra hívlak Titeket!
A nyár, a Balaton jegyében.

Most még túl fáradt vagyok, így nem jutott eszembe semilyen egetverő nagy ötlet ( de majd agyalok a következő hetekben :-)), a feltételek tehát a szokásosak:

Mindenképpen hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél! ( már csak azért is, mert jelentősége lesz)
Valamint hirdesd a blogodon, hogy minél többen tudjonak róla!
Ez látszólag ellentmond az érdekednek, hiszen így csökken az esélyed a nyerésre. DE NEM!!

Mert kitaláltam valamit!! A saját blogodban kérd meg az olvasóidat ( aki még nekem nem az), hogy hivatkozzon arra, hogy nálad olvasott a játékról!  VAGYIS, HOZZ EGY ÚJ OLVASÓT!!


A határidő végén összeszámolom, ki hány új olvasót küldött, és ő is jutalomban részesül. Ott csak akkor sorsolok, ha "holtverseny " lesz. Egyébként tuti ajándék :-)

Lássuk a nyereményeket!

Kisorsolok egy vidám, nyári tiffany tányérkát, de mivel nincs készen, a nyertes meghatározhatja majd a színét.


Vagy!  A kedvenc karkötőmet fűzöm meg, egy virág ágat, ahol szintén meghatározhatja a virágok színét a szerencsés.


És ez a lényeg, hogy döntsd el előre, tiffany vagy gyöngy!!  Ezt kell megírnod akkor, amikor jelentkezel a játékra!

Aki pedig a legtöbb új olvasót hozza.......nos, az ő ajándéka legyen TITOK egyelőre :-)

  És nem kizáró ok, ha valakinek nincs blogja. Nyugodtan jelentkezzen!

Szeretettel várok mindenkit!!!


Jut eszembe, a hatráridő!!  Az a nap, amikor hazamegyek a Balatontól. És hogy az mikor lesz, bizonytalan. Nagyjából július elején.....5-e, 6-a. Még magam sem tudom. Ezért is izgalmas a dolog. Gyorsann jelentkezz, nehogy lemaradj!

49 megjegyzés:

  1. Jó nyaralást!
    Én szeretnék jelentkezni.
    Nagyon jó játék, és én a tálat választanám.
    Hirdetem a játékot, de nem hiszem, hogy sok embert tudok idevonzani hozzád, mert nincs sok követőm.
    További jó nyaralást, és sok követőt kívánok!
    Üdv: Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Jövök én is játszani! Kellemes pihenést kívánok! Ja, és a tálat választanám én is.

    VálaszTörlés
  3. Ki nem hagynám! És a tál:))

    VálaszTörlés
  4. Latinkától jöttem ide, neki egy pont :)
    Jó nyaralást kívánok, és én is a tálat választanám :)

    VálaszTörlés
  5. Én már kaptam Tőled Karácsonyi játékra egy zöldes-narancsos mécses tartót ahhoz jól mutatna egy tál :) Jó nyaralást! Én is pont készülök és hirdettem játékot is mint ahogy Te :)

    VálaszTörlés
  6. Húha, még jó, hogy jelentkezem. Bár ez egy olyan hobbi, ami nekem nem akart összejönni (a sima üvegfestés, és nem ez a még komolyabb...), de szívesen nézegetem a gyönyörűségeidet, és ha ilyen szépen invitálsz, örömmel jelentkezem a játékra. Én Latinkánál bukkantam rád, és nekem a tányérka a nagyon szimpatikus, úgyhogy ha netalántán sikerülne, azt kérném. Tőlem sokan nem fognak nálad újként jelentkezni, mert én is új blogos vagyok, de kívánok sok új követőt és még jó időt a nyaralásodhoz!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia Andi! LAtinkától érkeztem és szeretnék a tállal közelebbi kapcsolatba kerülni!! :)

    VálaszTörlés
  8. Drága Andi!
    Érezd nagyon nagyon jól magad és pihenj egy nagyot!
    Én sem maradhatok le a játékról és a tiffany tányérkát szeretném. :)
    Ölellek!

    VálaszTörlés
  9. Szia Andi!

    KreaLadytől érkeztem most hozzád :)
    Nekem a karkötő tetszett meg nagyon!

    Nagyon jó pihenést, feltöltődést a Balatonnál!

    napos

    VálaszTörlés
  10. Szia Andi!
    Én Latinkánál olvastam a játékodról :O)
    Mindkét ajándékod nagyon csábító, de talán a tányérka mellett voksolnék inkább! Érezd jól magad a Balatonon. Györgyi

    VálaszTörlés
  11. jaj de jó Andi!
    Hátha lesz egy eredeti Tiffany-Andi-m! :-)
    Úgy látom Latinka verhetetlen lesz, én is tőle jövök!
    Nagyon kellemes nyaralást a csodás Balaton parton!

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Én is játszanék!!
    Hirdetlek!!
    Nekem a lánc tetszik!!
    Jó nyarat!!

    VálaszTörlés
  13. Hűű, de örülök Nektek!! Köszönöm, hogy jöttök játszani!! Zsuzsikám, nem sajnálom latinkától a pontot, de hát mi már ezer éve ismerjük egymást! :-)))

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is jöttem játszani, a tálka tetszik nagyon :) Zsófitól találtam Hozzád.
    (feltételek teljesítve)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Ilu

    VálaszTörlés
  15. Szia jövök én is a tányérért játszani. :D Nálad láttam először a felhívást és ki is tettelek nálam!

    VálaszTörlés
  16. Jövök én is! :)
    Ha én leszek a szerencsés, akkor tálat szeretnék. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Szeretnék jelentkezni,a tálka nagyon tetszik :) Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  18. Szia Andi, Imádom a Tiffany-s dolgokat, úgyhogy szeretnék játszani a tálért. És egy pont Rominak :-)! Remélem kedvez a szerencse.

    VálaszTörlés
  19. nekem a tányér tetszik és Zsófitól találtam ide.
    Na és persze jó nyaralást!

    VálaszTörlés
  20. Szia Andi!

    Én is élnék a lehetőséggel és jelentkeznék a játékodra egy ilyen helyes kis tálkáért!:)
    Szép időt és jó pihenést!

    San

    VálaszTörlés
  21. Latinkánál találtam rá a játékra!A tiffany tányérkáért játszok! :)Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Szia Andi!
    Ma pont nincs jó idő a Balatonon, de azért remélem jól érzitek Magatokat.
    Jelentkeznék a játékodra, és a tálkát szeretném, ha nyernék. :-)

    VálaszTörlés
  23. Gyertek csak gyertek! Nagyon örülök nektek :-)

    VálaszTörlés
  24. Vagyok, jövök, tiffanyt szeretnék :) gyöngyből jól állok :D

    VálaszTörlés
  25. Jaj de jó! Én is játszanék! Jó pihenést, kellemes nyaralást!

    VálaszTörlés
  26. Szia, én a karkötőért szállnék harcba, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  27. Piros pontok számában, még csak az utolsó helyen állok, de akkor is itt vagyok! :)))) És játszani is szeretnék, nem csak gyönyörködni az alkotásaidban, nap mint nap mikor nézem a blogodat! :))))

    VálaszTörlés
  28. Még valamit, a játékra MrsSame hívott meg! :)
    És a tálért nagyon oda vagyok! :))))

    VálaszTörlés
  29. Én is jövök,majdnem lemaradtam és a tálat szeretném,ha nekem kedvezne a szerencse.:))

    VálaszTörlés
  30. Gyönyörűséges a tál, mindenképp azt szeretném ha nekem kedvezne a szerencse :)
    További jó pihenést!!!

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  31. Szeretnék veled játszani a tálért. (most , hogy helyrerázódott a gépem, megérkeztem én is :) )

    VálaszTörlés
  32. Kedves Andi! Szives szállok ringbe egy ilyen gyönyörű tálért. Minden munkád nagyon szép, gratulálok hozzájuk. (Ui.: a kutyust pedig nagyon sajnálom, velünk is él kettő, átérzem a veszteséged.)
    Ja és a lényeg: Ilumilu blogjáról érkeztem.

    VálaszTörlés
  33. Most értem haza, remélem még te a Balcsin áztatod magad, és nem maradtam le semmiről! Egy kis csellel igyekszem hozzád toborozni pár embert :D

    VálaszTörlés
  34. Engem már ide is toborzott Monica! Nála találtam a játékfelhívásra. És tányérnak örülnék. Szeretem az üvegmunkáidat!

    VálaszTörlés
  35. Engem is Mónika (Bicoce és fusing) toborzott ide:)) Az az üvegtálka meseszép, :)

    VálaszTörlés
  36. Monicától jöttem én is! :) Nagyon tetszik a tálka!

    VálaszTörlés
  37. Én is jelentkeznék a játékodra és a tálat szeretném :) A blogomra pedig az oldalsávban kiraktam képet ami a játékodra mutat, remélem így is jó :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!:)
    Én is jöttem játszani a szépséges virágos karkötődért!:)
    Monica-tól jöttem!:)

    VálaszTörlés
  39. Grétikém, nagyon örülök, hogy jelentkezel, de ez így azért nem igaz, mert Te gyakran megfordulsz nálam Mónica nélkül is :-)))

    VálaszTörlés
  40. Hátha még beleférek a játékba, a tálkáért szállnék harcba természetesen. Jöttem most Mónikától, de zug-leskelődni többször jártam már nálad, és csodáltam a munkáid!!

    VálaszTörlés
  41. Talán még én is beleférek a határidőbe.Rendszeres zug-leselkedő voltam én is.Latinkától jutottam hozzád, és ha én lennék a szerencsés a tálat választanám.

    VálaszTörlés
  42. Persze, hogy belefértek, örülök nektek! Ma estig lehet jelentkezni- akkor megyek haza :-)
    Eddig 38 jelentkező van. Ne feledjétek, ha eléri a játékosok száma a 40-et, + 1 tálat sorsolok ki!!!! Még 2 játékos kell hozzá. Estig.

    VálaszTörlés
  43. Akkor az utolsó órákban bátorságot veszek és jelentkezem én is. Latinka oldalán találtam Rád. Csodálatos amit alkotsz, én legmerészebb álmaiban se tudnék. Gratulálok. Megrögzött xszemező és hobbi foltvarró vagyok és a karkötő nagyon boldoggá tenne.

    VálaszTörlés
  44. Összeszedve bátorságomat jelentkezem én is :)
    Latinkától már többször eljutottam hozzád... most már be is jelentkeztem :)
    A táladat már sokszor megcsodáltam...
    Szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  45. Orulnek a talnak,de inkabb az ékszert szeretném,mert az biztosan nem törik össze a postázás során.

    VálaszTörlés
  46. Most látom, hogy nem írtam, de most pótolom: tálkádért jöttem! :D

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Szeretnék a tálkáért játszani, Monica- nál olvastam a játékról!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  48. Lányok, mi vagyok én, mumus??? :-))) Miért kell bátorság ahhoz, hogy játsszatok velem???
    Nos, itthon vagyok.
    A játéknak vége. Legalábbis, jelentkezni már nem lehet. Holnap sorsolok, méghozzá dupla ajándékot!!! Hiszen túl léptétek a bűvös 40-es számot. Köszönöm mindenkinek!! Most alszom, mert elfáradtam az utazásban :-))

    VálaszTörlés