Követőim

2010. szeptember 30., csütörtök

Virágom, virágom.....

Először egy közlemény!!!  Új ötletet teszek fel ma este a versenyen kívüli kategóriába!!!
Megint "ennivalót" :-))))

Mutatok egy virág részletet. Arra lennék kíváncsi, szerintetek milyen tárgyat díszít?? Persze, sokmindent díszíthet...ne, de most egy konkrét valamin van rajta...
Segítsek-ne segítsek??  Nem is tudom. Talán adok néhány lehetőséget, hisz csak tippelni tudtok, mert emmi nem árulja el a helyes választ. Na jó, segítek!


A: Egy ékszeres dobozt díszít
B: egy fényképtartót
C: egy tükröt

Holnap délután 6-ig várom a tippeket!

24 megjegyzés:

  1. szerintem is egy fényképtartó:):)

    VálaszTörlés
  2. szerintem ez vagy fényképtartó vagy fehér keretes tükör :) De a fehér miatt inkább a fényképtartó:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem fényképtartót. B

    VálaszTörlés
  4. Mind három tárgyon elképzeltem és jól mutatott, de a sok b után C a tippem.

    VálaszTörlés
  5. C a tippem, remélem végra egyzser eltalálom :-))

    VálaszTörlés
  6. Legyen egy A is: ékszeres dobozt.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is fényképtartó. De milyen szép ez a virág!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is lehet mindhárom. Azt hiszem én most az A-ra tippelek. :-)

    VálaszTörlés
  9. Tippelhetek még? Vagy már időn túl?
    A 'C'-re tippelnék. :)

    VálaszTörlés
  10. Elkéstem...:(
    A B-re tippeltem volna.

    VálaszTörlés
  11. Lehetne doboz, meg is fontolo, mert a virág valóban nagyon szép. Tükör sem lenne rossz, de ez most valóban képkeret. Honnan jöttetetk rá ilyen sokan??? Már nagyon profik vagytok a témában!!! Türelmet kérek, mert most nem tudok könyvelni. De nem felejtem el, ne aggódjatok, viszont lehet, hogy csak ma éjjel jut rá időm!!! Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  12. Könyveltem :-))Hamarosan fotót is mutatok !

    VálaszTörlés
  13. Hű-ha! Kimaradtál??? Sajnos néha előfordul, de akkor szóljatok!!! Én is csak ember vagyok és tévedhetek :-))) Máris beírom!

    VálaszTörlés