Követőim

2010. szeptember 11., szombat

DÍJAK

Hosszas töprengés után úgy gondoltam, leszek olyan "pofátlan", és belopom magam az otthonotokba az Ünnepek alatt. :-)))
Ezért minden díj a karácsonyhoz kötődik, SŐT mind ott lesz az ünnepi asztalon vagy a karácsonyfán.

Íme:
I. helyezett:   Szirmos gyertyatartó



  



II. helyezett:     Gyertyatartó

                                                         


III. helyezett:  Beszúrós gyertyatartó



Közönség-díjas:  Magyalos gyertyatartó





Külön díj személyesen tőlem:   Angyalka mécses tartó



 
Valamint kisorsolok karácsonyfa díszeket:

Angyalkákat


Harangokat

Valamint Dia kap valami meglepetést azért, mert Ő volt a leglelkesebb! :-)))

7 megjegyzés:

  1. Lelkesedek én is nemsokára...de még nincs időm....:-)) Hamarosan jelentkezem!:-)))

    Ui.Nagyon szépek a díjak!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönjük hogy mindenkire gondolsz, itt még negyediknek, ötödiknek is érdemes lenni annyira szépek a díjaik!

    VálaszTörlés
  3. Hűűűűű!
    Ezek gyönyörűek!!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek!
    Bárcsak hozzánk is belopnád magad! :))

    VálaszTörlés
  5. Én az angyalkás mécsestartóért vagyok oda, de mind gyönyörű! Én is jövök, LELKESEDEK, csak a szeptember nálunk (a suliban) őrültek háza! :DD

    VálaszTörlés