Követőim

2010. szeptember 6., hétfő

Diusbd Pályamunkái

Íme, az első alkotás  Diától ! Egy gyönyörűséges Angyalka!
Dia, pont így képzeltem! Köszönöm, hogy megnyitottad a sort, ezért külön díjat érdemelsz!:-)))
Kérlek, majd december elején emlékeztess, nehogy megfeledkezzem róla! :-)))

Megjegyzés:  Dia azt kéri, ha valaki elkészíti bármelyik Angyalkát, legyen szíves felvenni vele a kapcsolatot, mert szívesen megnézné!!!


1. Pályamunka

Dórim születése óta angyal mániás vagyok, így nem kérdés mivel nevezek! :))
Nagysága 20 cm. Lábai nincsenek ezért akasztós verzióra gondoltam.

Anyagszükséglet:
Mivel aprócska így bármilyen maradék anyag megfelel 3 féle.
Fonal a hajnak és egy rövid zsinór a karjainak, valamint díszítéshez: gyöngyök, szalagok.
Az a jó a karácsonyban, hogy nyugodtan túlzásba eshetünk. Minél díszesebb csillogóbb, annál jobb! :))
Anyag:
-baba testnek: 2 db 10x 15-ös négyzet testszínű pamut.
-szoknya: kör 30 cm átmérővel. Én csíkos anyagból csináltam mert az volt a legdíszesebb, így 4 negyed kört varrtam össze.
-ruha felsőrészéhez 7 cm széles tégla lap a kis kör kerületével megegyező hosszban. Ez félbehajtva így a kész szélesség 3,5 cm.
-Szárnyak 2 db15 x 15-ös tetszőleges anyag

A szabás minta alapján bármekkorában készíthető. A rajz nem pontos, de írtam méreteket.
A baba feje kb 4 cm. magassága 14. Nem is rajzoltam szabás mintát csak az anyagra és úgy varrtam körbe.
A szoknyát is duplán szabtam, szint színével fordítva külső kör mentén körbevarrtam és kifordítottam, így szebb és nem kell a felhajtással foglalkozni.

Összeállítás:
A kis körbe bevarrom a ruha felső részét, ezt a babára igazítom, ezután megvarrom a szárnyát kifordítom és a ruha hátához varrom. És a babát felöltöztetem.
És már csak a látványos része maradt: arcot hímzek neki, felvarrom a haját és tetszőlegesen díszítem. :))
Én szálanként szoktam a haját varrni, ez kicsit időigényes és szöszmötölős munka. Aki nem szeretné ennyire részletesen az sem baj, mert többet egybefogva is rögzíthető. Amolyan kócos stílusban. :))
Hátul a nyakához rögzítettem a zsinórt a karjainak és a végére gyöngyöt húztam.
akasztóval bárhova tehető. Fotózáshoz feles pohárba állítottam, így asztalon is jól mutat :))


Felajánlom az angyalkát sorsolásra!










2. Pályamunka


Elkészült a második angyalka is. Azt hiszem itt meg is állok. :))
Nem igazán karácsonyi színeket választottam, de a lehetőségeknek csak a képzelet szab határt! :))
Azt hiszem a képek önmagáért beszélek így a magyarázat csak annyi:
Nagysága lábaival 27 cm. lábak nélkül 16. Szélessége a legszélesebb ponton 10 cm.
Nagyon egyszerű hamar megvan bármekkora méretben készíthető így akár ajándéknak is megállja a helyét. A szabás minta kézzel készítve így bárki nyugodtan nekifoghat. És ez is maradék anyagokból megvan. :) Ha valami mégsem tiszta kérdezz bátran!
Együtt :)

7 megjegyzés:

  1. Köszi Szegusz!
    Andi akkor így jó? :)) Még egyet tervezek változtassak valamit vagy ebbe a rendszerben működhet? :))

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyorsaság! Nagyon aranyos, még sosem csináltam babát, angyalkát meg pláne:)

    VálaszTörlés
  3. :)) Én is csak most kezdtem az angyalmániámat! :))
    Ha valaki elkészíti küldjön már mailt róla! Kíváncsi lennék!! :))

    VálaszTörlés
  4. Rapid kezű Dia!:))) Nekem még ötletem sincs, Te meg már két gyönyörűséget is beküldtél! Gratulálok, nagyon helyesek az angyalok, talán ki is próbálom, még karácsonyig van idő! De nem elég!:(

    VálaszTörlés
  5. Tényleg irtó édesek!Lehet,hogy megpróbálkozom vele,mert nem tűnik annyira bonyolultnak.:)

    VálaszTörlés