Követőim

2010. szeptember 11., szombat

Miért??

Kedves pöttyös lányok! Nagyon lefoglalt a karácsonyi pályázatom, de azért rólatok sem feledkezem meg :-)))

Azt kellene kitalálnotok, miért  hirdettem meg a Kreatív karácsonyi pályázatot!

A: Azért, hogy növeljem a látogatottságot a blogomban, hogy még több  rendszeres olvasót gyűjtsek
B:  Azért, hogy egy egyedül álló , több gyermekes anyukának segítsek ötleteket gyűjteni , hogy kis költségvetésű  sk. ajándékokat tudjon készíteni Karácsonyra
C:  Azért, hogy a  Luca-napi vásárra  ( a suliban) időben fel tudjunk készülni  különleges árukkal, amelyeknek eladása az osztály vagyonát gyarapítja
D: Vagy csak egyszerűen játszani volt kedvem??? :-)))

Határidő: vasárnap este 18 óra!

17 megjegyzés:

  1. Én tudom a választ, de ez így nekem nem ér.:-))))

    VálaszTörlés
  2. Én a B választ választom :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem, sokan látogatták blogodat már eddig is, az iskolában meg gondolom amúgy is sokféle dolgokat készítenek a gyerekek, játékot, már elindítottál, tehát csak a B maradt a végére. Szerintem te vagy olyan nagylelkű, szeretetteljes és önzetlen személyiség hogy elindíts egy játékot, hogy segíthess valakinek. És a játéknak köszönhetőén nem csak valakinek hanem sok mindenkinek. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is a B verzióra gondoltam elsőre!

    VálaszTörlés
  6. Nagylelkűségedre tekintettel a B-re tippelek. :)

    VálaszTörlés
  7. Andi,
    ez fogós kérdés....
    Szerintem a B és a D a helyes válaszok, mert mind a kettő igaz :)
    Kivételesen nem látom, hogy csak 1 helyes válasz van :)))))))))

    VálaszTörlés
  8. Szerintem játszani akarsz, s a többi csak ráadás :))

    VálaszTörlés
  9. B és D... Csak egyet lehet? :) Akkor.... B.

    VálaszTörlés
  10. Fél hatkor szerettem volna válaszolni, de először villanyt kellett szerelnem - magad lányom, ha szolgád nincsen - így kifutottam az időből. Kifutottam az időből?
    "B"

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Nos, kedves lányok! Köszönöm! A kedves megjegyzéseket! Minden válasz igaz. De tény, hogy a motívációm a B verzió volt! Ezért találtam ki az egészet! Csilla! Ilyenkor jár a zöld pont!! Tudod a választ, de "úriasszony" vagy és nem mondod el. Viszont itt jártál, úgyhogy zöld ( 2 zöld=1 piros)
    Csáknir, másoknak is el szoktam fogadni valamekkora kését, úgyhogy Neked is jár a piros pont! És úgy látom, 10 pontos lettél! :-)))
    Bemka, most nem talált, de felírlak a listára, gyere máskor is!!Gaby Erikát is köszöntöm, pontot is kapsz! Cheeks! Mindig csak 1 jó válasz van!!! Akkor is, ha elfelejtem odaírni! De most kivételesen megadom a pontot :-))) De legközelebb kegyetlen leszek!!!
    Köszönöm, remélem senkit nem hagyok ki!!

    VálaszTörlés
  13. Rozandi és Judit, bocsi! Most nem találtátok el a helyes választ!
    Batorba és Latinka várhatja a postást, Csáknirnak csomagolom a héten! :-))

    VálaszTörlés
  14. majd legközelebb :))
    Képzeld elsőnek a B-t írtam be, de valamiért nem akarta elküldeni a gép. Gondoltam, akkor mégsem az a jó :)))

    VálaszTörlés