Követőim

2010. október 7., csütörtök

Monica-Bicone pályamunkái

A Vajdaságból érkezett ez a pályázat, aminek nagyon-nagyon örülök!!  Egyre "nemzetközibbé" válik a mi kis játékunk!!
Monica-Bicone küldte nekünk ezeket a gyöngy-angyalkás szépségeket! Azt hiszem, ez tökéletes lehet a kevésbé "ügyes kezűeknek" is!
Köszönjük!
1. Pályamunka
Szia, sziasztok!

Látom, hogy felétek is nagy divatnak örvendenek az angyalkák, hát mifelénk is.
Ékszereket készítek, így kézenfekvő számomra, hogy az én angyalkáim is hasonló státuszban tündökölnek.
Az elkészítésük nagyon egyszerű, nem igényel nagy befektetést, és biztos, hogy sikert aratnak.

Szükséges:

- talpas szerelőpálca,
- tibeti ezüst angyalszárny
- csepp alakú gyöngy
- golyó alakú gyöngy
- virág alakú lapos köztes
- daisy gyöngykupak
- szerelőkarika

A szerelőpálcára először felfűzöm a gyöngykupakot, arra a csepp alakú gyöngyöt. Erre jön az angyalszárny, rá pedig fejnek a golyó alakú gyöngy. A glória pedig a virág alakú lapos köztes.
A szerelőpálca végét hurok alakban egy fogóval visszahajtom, és végül ráteszem a szerelőkarikát.

S hogy mi lehet belőle? Egy tibeti ezüst könyvjelző alapra rászerelve angyalkás könyvjelző, vagy rá lehet tenni kulcstartó alapra, vagy mobiltelefon-dísz is lehet!



Az én egyik felajánlásom egy ilyen angyalkás mobil-dísz, de darabokban :) Minden szükséges alkatrész (kivéve a fogót) benne lesz a csomagban, de összerakni már nem én fogom! Az alkotás örömét meghagyom másnak!



2. Pályamunka  


Bross




A másik amit szeretnék megmutatni egy bross, ami valóban nagyon egyszerű, és szinte ingyen van!
Maradék függöny-szerű anyagokból 5 egyforma méretű kört kell kivágni, a köröket egyenként félbehajtani és az ovális oldalakat összevarrni, az így összevarrt köröket pedig szépen egymás után egy szál (dupla) cérnára vezetjük. Az 5. félkört hozzáerősítjük pár öltéssel az elsőhöz, és a közepét is megerősítjük néhány férccel. Keresünk a varrósdobozban egy hozzá illő szép gombot, és rávarrjuk, a hátuljára pedig egy biztosítótűt erősítünk.

A piros brosst szintén felajánlom!


3. Pályamunka

Télapós ajtódísz





Image Eszközök:
        * Dekorgumi
        * Ceruza
        * Ragasztó
        * Olló
        * 1 pár mozgó szem
        * szalag
        * arany vagy ezüst toll, alkoholos filc

Elkészítése:
A dekorgumira ceruzával felrajzoltam, majd kivágtam a mintát.
Image
Először a testszínűre ráragasztottam a fehér körszakállat, aztán a bajusz, majd az orr és a szemek következtek. A száját alkoholos filccel rajzoltam meg.

A sapkát a körszakáll alá ragasztottam, a végére pedig felkerült a bojt.
 Image
Ezután rendeztem rá a levélkéket és a bogyókat.

A HO-kra arany és ezüst csillagokat rajzoltam, majd száradás után felragasztottam az egészet az előzőleg félbehajtott és így rögzített szalagra.
Image



3 megjegyzés:

  1. Fantasztikus, hogy határon kívülieket is köszönthetünk a játékban!:) Csodás ez az internet!!!
    Az első pályamunkához hasonló már van a többiek között, csak egy picurkát tér el! Most hirtelen nem tudom... Viszont nagyon használható, jó kis meglepetés lehet és ami a legfontosabb, hogy mindannyian el tudjuk készíteni a gyerekeinkkel együtt!:)
    A másodikhoz sem kellenek extrák, csak ízlés és egy ügyes kéz, nagyon használható! Ügyes vagy, kösz!:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jók!Pont most kaptam nagymamámtól ilyen szép bordó organzát lehet,hogy én is elkészítem!

    VálaszTörlés