Követőim

2010. október 10., vasárnap

Új pályamunka Cinellánál

Nézzetek be Cinellához, mert "beadta" utolsó pályamunkáját!

Itt mondom el- írom le, mennyire boldog vagyok, hogy ilyen sokan pályáztok, ilyen sok remek ötlet, csodás alkotás érkezik.
Szavakat sem találok rá, hogy kifejezzem meghatódottságomat. Amikor meghirdettem ezt a pályázatot, álmomban sem gondoltam ilyen nagyszámú résztvevőre. És hol van még november vége?
Nagyon köszönöm Nektek!!!!

Köszönöm azoknak a kedves régi barátaimnak, akik részvételükkel, gyors munkáikkal segítettek beolajozni a gépezetet, hisz minden kezdet nehéz...:-) Nem lepett meg, tudtam, hogy számíthatok rájuk :-)

Köszönöm az új barátaimnak, akik csatlakoztak, és részvételükkel növelték a játékunk színvonalát :-)

És köszönöm azoknak a pályázóknak, akik csak úgy ránk találtak a neten, és ismeretlenül is megtiszteltek minket-engem részvételükkel.

És én személy szerint nagyon hálás vagyok az ötletekért. Mindent szeretnék megcsinálni :-))))))

Batorbának köszönöm a sok csodás karácsonyi textilt, amit küldött nekem!

Mondjátok, valaki nem tudna küldeni egy kis szabadidőt is hozzá?  :-((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése