Követőim

2010. március 17., szerda

Vázák

Szóval, ma jött az ihlet, és gyorsan terveztem egy új - reményeim szerint nagyon szép - vázát. És már készül is, méghozzá két példányban, két különböző színvilágban. A gyorsaság pedig csak annyit jelent, hogy amint megszerkesztettem, kivágtam a sablont, már neki is láttam, mert türelmetlen vagyok és látni akarom....
Egyébként napok óta érlelődik, alakul, ne higyje senki, hogy elkapkodott dolog! És azért írom le Nektek, mert talán gyorsabban elkészülök velük, ha sürgettek :-))) Micsoda ötlet!!!
Most olyan vázás hangulatom van. Lassan ( sajnos, nagyon lassan) itt a tavasz, nyílnak a kertben a csodaszép virágok ( mondjuk a tulipánok :-))) és kellenek a szép vázák. Szerintem. Úgyhogy lehet, hogy "dőlni" fognak a vázák a műhelyemből mostanában :-))) Egyébként, festegetem is a vázákat. Csak elfelejtettem lefényképezni, mielőtt új gazdáikhoz vándoroltak :-((( Majd a következő menetet...
Na ennyit a vázákról. Bízom benne, hogy jövő hét elején már meg is tudom mutatni, miről zagyváltam itt perceken keresztül :-)))

Más. P. Magdi régi kedves ismerősünk :-)))  Régóta olvasgat minket, szerintem mindenkit "személyesen" ismer, csak még nem tud kommentet írni, ezért küldi nekem e-mail-ben pl. a tippjeit a pöttyös játékban. Nem baj, majd eljön annak is az ideje. Vagyunk itt néhányan, akik szép lassan lépésről lépésre haladva lettünk nagy "blogolók" .
Csodaszép gobelineket készít. A múltkoriban voltam olyan szerencsés, hogy nála tölthettem 1 órát, amikor közelebbről is "megvizsgálhattam" ezeket a mesterműveket.
Csak ámulok-bámulok. 
Magdikám! Arra gondoltam, ha átküldenél nekem pár fotót a munkáidról e-mail-ben, szívesen megmutatnám a lányoknak!! Még gobelines nincs a körünkben . És már tudom, mi a különbség a X-szemes és a gobelin között! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése