Követőim

2010. március 29., hétfő

O

Most nics kérdés :-)))) csak kérés. Ha bármi rendellenességet tapasztaltok a tippelésnél, vagy a könyvelésnél, azonnal jelezzétek!! Ma pl Szegusz járt úgy, hogy nem tudott megjegyzést írni, és ez nem az Ő hibája, vacakolt a rendszer. Ezért a tippet, ami ráadásul helyes volt, megírta nekem mail-ben, amit nagyon jól tett!!! Csakhogy én figyelmetlen voltam, és nem vettem figyelembe, de pusztán tévedésből!!! Szegusz, jó, hogy szóltál, mert ha később magamtól veszem észre, nagyon bántott volna!!! Természetesen könyveltem a pontot! Igyekszem nagyon figyelni, de hát én is ember vagyok, hibázhatok. Úgyhogy bármikor, bárki úgy érzi, elvétettem valamit, azonnal szóljon! Köszi!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon pontosan követed az eseményeket. Le a kalappal előtted. Nem is tudom, miért nem gondoltunk az előző kérdésnél rád...

    VálaszTörlés