Követőim

2010. március 14., vasárnap

Ginkgo biloba...

azaz Páfrányfenyő. Az egyetlen fenyő, amely lombhullató...és nem tűlevele van. Valami miatt rettenetesen vonzódom hozzá. Ha kihaj a kertemben ( megnéztem ám mai is, és már hajt!!!) majd megmutatom. Addig egy fotót mutatok, ha valaki nem ismerné...
Egy asztali írószertartót készítettem Áronnak, megtaláljátok az "Íróasztalra, dolgozószobába" címszó alatt.
Közben azt találtam ki, milyen szép lenne egy ginkgo-s lámpa :-)) Zöld és barna levelekkel vegyesen, és amikor a fény átvilágít rajta....Szóval, beindult a fantáziám :-))) De egy ginkgo-s gyertyatartó sem lenne rossz kezdetnek, vagy kaspó, váza....na kellett nekem ginkgo-t kitalálni, mikor annyira elfoglalt vagyok :-((
De most valahogy a lámpa az, ami nagyon "felizgatott" :-)))
Köszönöm a játékot! Akkor most az ünnepek alatt felfüggesztem, úgyis pihen mindenki :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése