Követőim

2010. április 6., kedd

Támadnak a pöttyök!

Nem tettem fel pöttyös kérdést az Ünnep alatt, hogy senki ne maradjon le.

Most ugye nagyon "meghitt " hangulatban vagyok, több dolog  miatt is, úgyhogy a mai kérdésem szóljon a gyerekeimről!

Van valami közös a születésük idejében, ezt kellene kitalálnotok, ill. tippelnetek!

A:  mind a 4 fiú 7-én született  ( persze, más évben és hónapban, kivéve az ikreket :-)))
B:  mind a 4 fiú pénteken született
C:  mind a 4 fiú ugyanannál a doktorbácsinál született

Határidő : holnap 17 óra.   Anitának egy zöld pontot ajánlok, ha nem válaszol :-))) Bár nem tenném tűzbe a kezem, hogy tudja a helyes választ :-))))

15 megjegyzés:

  1. az én tippem a C lenne, ahogy nézem a blogjaidat, biztosan van 7-i szülinap, de nem hinném, hogy mind... inkább a doktorbácsira tippelnék :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a C válaszban bízok:-)

    VálaszTörlés
  3. A lányom a "C"-re, azaz a doktorbácsira tippel (ők csak ketten vannak testvérek, de ők is egy doktorbácsinál születtek)
    Judit Gödről

    VálaszTörlés
  4. Szerintem b. Én eltudom képzelni, hogy a 4-ből 1 olyan hirtelen jött, hogy az ügyeletesnél született. Így a B-re tippelek.

    VálaszTörlés
  5. Nos, a születési dátumok a következők: Okt 17. péntek, szeptember 7. péntek, április 7. péntek
    Bizony, mindenki pénteken született! És mindenkinek van 7-es a napjában! Sajnos, amikor Ádám született, még nem ismertem kedvenc Mestyán dokimat, így Ő nem nála született. A többi 3 igen!!
    Rozandi, nagyon elhúzol a mezőnytől!! :-)))

    VálaszTörlés
  6. juppi!! Nagyon örülök, hogy sikerült. És boldog szülinapot az ikreknek :o)

    VálaszTörlés
  7. Tudtam!!!!! Bár sajnos, lemaradtam a kérdésről, így nem jár még a zöld pont se, de ha egészen jól emlékszem, a Tétényi úti kórházban született. (vagy Korányi? - nem, azt hiszem az előbbi. ezt sajnos apu miatt szoktam keverni, de 100%-osan tudtam, hogy nem Mestyánnál!) :-)

    VálaszTörlés
  8. Hát bizony, nem jár a zöld pont sem, mert felénk sem néztél! Ádám a Szabolcs utcában született, akkor még OTKI-nak hívták.

    VálaszTörlés