Követőim

2010. április 6., kedd

Díjat kaptam Latinkától

Ezt a nem mindennapi díjat kaptam Latinkától.
A szabályzat szerint el kell fogadnom, ezért köszönettel elfogadom.
De nagyon zavarban vagyok, mert .....
Éppen a minap beszélgettünk arról, hogy igazán tehetséges ember csak ritkán születik. Szerintem. És attól az emberek élhetnek nagyon boldogan és elégedetten, alkothatnak, zenélhetnek, az élet számtalan terén hagyhatnak nyomot maguk után.
Áron szerint nem jól látom a dolgokat. Szerinte mindenki tehetséges valamiben, csak meg kell azt találni és kiaknázni.  Lehet, hogy igaza van. Akkor viszont szerénytelenség nélkül fogadom el ezt a megtisztelő címet.
Köszönöm Latinka!
És akkor íme a szabályzat:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
 


Én nem tudok különbséget tenni köztetek, hisz gyönyörű dolgokat alkottok valamennyien.
Született tehetség??? Igen! Mindegyikőtök! Hiszen a szépség iránti vágy, az egyediségre való törekvés, a harmónia megteremtése az otthonotokban, a kézművesség dicsőítése.......kell-e ennél nagyobb tehetség?? Mindnyájatoknak küldenék egy díjat ! Sorry!

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.

Teszt:
Név: Tiffany-Andi
Becenév: Andi

Lakhely: Budapest
Születési hely: Heves
Magasság: 178 cm
Névnap: április 18.
Foglalkozás: anya
Testvérek: Anita-hugi
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: :-((
Gyűjtemény: gyerekek
Cipőméret:39
Iskola: Tarnaméra, Heves, BME
Kedvencek: gyerek, kutya, növény
Zsebpénz:  ???   4 gyerek mellett??
Álom: van sok, álmok nélkül nincs értelme élni :-)))
Háziállatok: kutyák

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

Latinka  küldte 2010.április 6-án. Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése