Követőim

2010. április 25., vasárnap

Csokoládé...

Nos, nem ragozom, jól tudjátok, hogy csoki rajongó vagyok :-)))
Na de! Melyik a kedvenc csokim???  Merthogy imádom én az összeset!!!! A fehéret, a feketét, a tarkát....a boci tejcsokit, a különlegeseket....
Van azonban egy N.1-es csoki, ami mindenekfelett....
Vajon melyik ez??? Nagyon szubjektív a kérdés, mégis kíváncsi vagyok, mit néztek ki belőlem? :-))))
Határidő: holnap 18 óra

A:   Mogyorós-mazsolás Milka csoki
B:   Minden, ami kókuszos ( Raffaello, Bounty)
C:   Narancsos étcsoki
D:   Mentolos étcsoki

Ne azt írd, hogy Te mit szeretsz!! Hanem, hogy én mit! :-)))

19 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi Gödről a "D"-t tippeljük, azaz a mentolos étcsokit.
    Judit és Panna

    VálaszTörlés
  2. személy szerint odavagyok a mentolos csokiért, de a Te esetedben a narancsosra tippelnék, vagyis C. és persze a johnny depp-es csokoládé is nagyon jóóó, láttam a másik blogodon, hogy azt is szereted, azt hiszem, jó ötletet kaptam az esti filmezéshez! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a narancsos étcsokit imádod, tehát C.

    VálaszTörlés
  4. Elsőre én is a narancsosra gondoltam....és másodjára is...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is a narancsos étcsoki a nyerő nálad. Gondolom azért készítettél nemrég pont narancsos trüffel golyókat :-)

    VálaszTörlés
  6. c: narancsos étcsoki, ez illik hozzád

    VálaszTörlés
  7. Nekem a narancsos étcsoki a kedvencem, így arra tippelek én is.

    VálaszTörlés
  8. Együtt bukunk vagy együtt nyerünk:C

    Egyébként létezik vajon ilyen,hogy illik valakihez egy csoki?

    VálaszTörlés
  9. na,egye-fene.Ki fogok lógni a sorból:-)Legyen a B.vagyis a kókuszos

    VálaszTörlés
  10. Első godolatom a B volt, mire megnyitottama blogot a D-t akartam beírni, azóta megnéztem a másik blogodat, sem kókuszról, sem mentáról nem írsz, de írsz a narancsosról legalább kétszer. Tehát: C


    GYERTEK LÁNYOK nézzétek meg a blogomba, hogy mi szállt el hozzám!

    VálaszTörlés
  11. narancsos étcsoki..... és még sak nem is zöld pontos... :-(

    VálaszTörlés
  12. Imádom a kókuszos csokikat!!! A mogyis-mazsolás az Áron kedvence, a mentolos étcsokit is nagyon szeretem.....de a legjobban a narancsos étcsokisat :-)))
    Ha úgyis ez illik hozzám! :-)))
    Honnan tudtátok? :-(((
    Jó sok pontot elvisztek megint! Úgy látom, van újabb 10 pontosunk is!
    Könyvelek.

    VálaszTörlés
  13. húúúúú... most nézem az időt! én most lemaradtam?

    VálaszTörlés
  14. Lamaradtál, de a múltkor valakinek ugyanígy elfogadtam. Nem teszek különbséget, Neked is elfogadom, de máskor gyere időben!! :-)))

    VálaszTörlés
  15. Helyesbítek! Narancsos étcsokit....és nem étcsokisat. De sajnos itt nem tudok belejavítani :-((( Biztos valami beállítási hiba.

    VálaszTörlés
  16. Akkor ezt eltaláltam, de jó! Könyveled majd nekem is a piros pontomat? Köszi!

    VálaszTörlés
  17. Ne haragudj, ne haragudj!!! Már megint elnéztem! Teljesen szét vagyok esve :-(((
    Azonnal beírom, és szóljatok, ha kihagyok valakit!!!!

    VálaszTörlés