Követőim

2010. január 30., szombat

Barter - Február

A februári felajánlásom egy nagyon szép tulipános szalvétatartó. Értéke 4.000,- Ft.
A felajánlásokat itt ill. a másik blogomban is megteheted! Fotót küldj az e-mail címemre, és akkor én fel tudom tenni! Ha a Te felajánlásod ettől nagyobb értékű, akkor megtoldom-kiegészítem én is!

A januári cserém nagyon sikeres volt, csodaszép állatkákat kaptam Loncitól, amik természetesen a fiaimé lettek, nagy-nagy örömükre. ( Bővebben a másik blogomban, barter kategóriában olvashatsz róla)
Úgyhogy most is izgatottan várom, van-e valaki, aki szeretné a konyhájában látni ezt a szalvétatartót?
És ha nem gond, tedd ki a képet a Te blogodba is, hogy minél többen szerezzenek róla tudomást! Köszi :-)))

4 megjegyzés:

  1. Hát, még bele kell jönnöm! Harmadszorra írom újra...
    Klassz az új blogod! Lassan mindenkit végigjárok,(már voltam Ildinél is) nézelődök, álmélkodok ennyi szépség láttán. ..ja és nagyon büszke vagyok Rád!
    És "irigykedek", persze csak jó értelemben, hogy mennyire ügyesek vagytok! ...de hiába töröm a fejem, semmi nem jut eszembe, amit felajánlhatnék a szalvétatartóért... :-) (ESETLEG EZT MEGJEGYEZNÉD JÚNIUSIG? :-)

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj!! Ez annyira édes!! :-))))
    Hát Te abban a kiváltságos helyzetben vagy, hogy bármit megcsinálok Neked, amit szeretnél!!!
    Mondtam mát, nem?
    És én is nagyon örülök, ha csatlakozol hozzánk, olyan remek társaság alakult ki!! És persze abszolute nyitottak vagyunk az új tagokra...ugye, lányok? Nekem fontos, hogy itt vagytok!!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon klassz ez a blogod IS és nagyon jó a társulat, élvezem! Jó, hogy Anita is itt van köztünk végre!!! Én egy kicsit nehézkes vagyok, meg zsémbes olykor, de szóljatok rám! Nem szeretnék destruktív lenni...Most nézem csak, én vagyok itt a Nemecsek, a kis Anonym, mert egy francos blogspotost nem tudok összehozni!:-(( Sebaj, jövök én még!
    Ildi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!! A freeblogban nem tudok Neked kommentet irni, minden probálkozásomat spamnak minösiti és nem küldi el :-((((

    VálaszTörlés