Követőim

2010. február 3., szerda

Lámpa

Tegnap el kezdtem készíteni egy kaptafás lámpát. Eddig jutottam. :-))))) Elég lehangoló. Most megyek, folytatom gőzerővel. Ma még jelmezt is kellene varrnom, mert az idő szalad....én pedig rohanok magam után, de sosem érem utól ( magamat) Ezt a poént már máskor is elsütöttem :-)))  Bocs!
Szóval, azt gondoltam, megmutatom, hogyan készül egy ilyen lámpa. Ti még nem tudjátok, milyen, de én igen.
Ha nem felejtem el lefotózni, minden nap megmutatom, mennyit haladtam. Egyébként kb. 1 éve már csináltam ilyet a másik blogomban, akkor az állólámpám készülését lehetett nyomon követni az alkotás galériában.
Sajnos, most a színek még nem láthatók jól, a világos csík nagyon szép beige, a másik narancsos-piros. Na de majd ha felkapcsoljuk!!! :-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése