Követőim

2010. január 29., péntek

Határtalan...

az emberi kreativitás. Nos, most, hogy már nem vagyok a halálomon, csapjunk bele!!!
Mutatok egy órát, aminek története van. Mint minden tárgyamnak.
Kedves ismerősöm "kedvese" Angliában él, igen tehetős ember.Ez persze nem baj, csak nehéz ajándékot venni neki, hisz mindene megvan...No de! Párja rettentő figyelmes, és tudja, kedvese vágya, hogy legyen egy toucan-ja. ( az egy madár :-))))  És mivel Ő toucant nem tud neki venni, gondolta, készíttet egy órát a kandallójára. Szerintem zseniális. Engem ért a megtiszteltetés, hogy elkészítsem. Hosszas tervezgetés, egyeztetés előzte meg természetesen a munkát, és íme a végeredmény. Toucan karácsony előtt elrepült Angliába, egy gyönyörű házba...Kaptam egy ígéretet, hogy eredeti otthonában készült fotót is kapok róla, de eddig még nem kaptam. Ti vagytok az elsők, akiknek megmutatom!
És hát ízlés dolga, hogy kinek tetszik, kinek nem. Az én konzervatív otthonomba túl színes lenne, na és az konzervatív ízlésemhez is. Megjegyzem, nagyon szép volt a madár és az óra is életben. De meggyőződésem, hogy egy hozzáillő miliőben ő a főnök!! Kicsi madaram, legyen hosszú, boldog életed!

2 megjegyzés:

  1. Andi! Ez annyira jó!! :O)) Nagyon-nagyon tetszik! Ügyes vagy (de ezt tudtuk eddig is)

    VálaszTörlés