Követőim

2010. augusztus 31., kedd

Valami készül

Gondolom nem vagyok egyedül azzal az őrülettel, ami az iskola kezdést jelenti a szülők számára.
Vagy lehet, hogy csak én lihegem túl? DE a füzetek, könyvek befoglalása, felcimkézése, a tornazsák, tisztasági csomag, váltócipő, uzsonnás felszerelés, technika doboz, rajzdoboz......bla bla bla feltöltése, feliratozása.....nos, szerintem ez téboly. :-(( És persze, ilyenkor szembesül az ember azzal is, hogy rövid a nadrág szára, a kardigán ujja, kicsi a cipő....Lótunk-futunk össze -vissza.
Ennek ellenére alkottam is egy keveset. Úgyhogy szeretnélek kicsit felrázni Titeket. Vajon mi készül??? Egyértelmű választ várok, holnap reggel 10-ig!

A gyerekes szülőknek pedig erőt és kitartást kívánok! :-))))

9 megjegyzés:

  1. asztali tolltartó talán? :-)

    VálaszTörlés
  2. Virágtartó kaspó!!!!:-)) Szerintem!

    VálaszTörlés
  3. Én is a kaspóra szavaznék. :)

    VálaszTörlés
  4. Kaspóra tippelek (bár ahhoz a képen látott 3db édes kevés :) )

    VálaszTörlés
  5. Mi asztali tolltartóra tippelünk, hasonló, mint az oldalsó sávban az a gyönyörű pillangó ( ahhoz elég 3 db oldalra + 1 alja, ahogy nézegetjük)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem egy lámpabura szép lenne belőle:szegfűs lámpabura:)

    VálaszTörlés
  7. Asztali tolltartó...
    Bármi lesz, szép lesz. :)

    VálaszTörlés
  8. Háromszögletű tál, - ceruzák, tollak tárolására.

    VálaszTörlés