Követőim

2011. szeptember 13., kedd

Gyöngyeim :-)

A lelkesedésem nem apadt. Amikor időm engedi, fűzök :-)) Jobb híján maradt az éjszaka, 21-23-ig....miután a fiúkat lefektettem.
Mostanában nagyon sok gyűrűt fűztem, nagyon élvezem. Újabb és újabb fazonokat keresek. Éééééés!!
Megmutatom a legújabb "szerzeményeimet". Még nem érkezett meg minden, lest a kariknak és a füliknek ( :-)) is tartókám :-)  De azért ezeket már mutatom.
A gyűrűimnek : 



A láncaimnak:




Mennyivel jobban mutatnak így, mint egy dobozban!!

A fotózást még gyakorolnom kell, de Andikám, már tudok makrózni :-))

De itt nem az ékszerek voltak a fontosak, hanem az állványaik.

7 megjegyzés:

  1. Csudálatosak a tartókáid.... egyik nap lefotózom én miként tárolom őket. :)
    Gyűrű mániádban osztozom, úgy, mint a fűzésre alkalmas időpontban, hiába ez jutott nekünk.
    Az a zöld a legszélén, na az nekem kedvencem.
    Makró fotókat várom! Isteni az idő hozzá, telepedj ki a kertbe! :)

    VálaszTörlés
  2. Hű de micsoda gyűrűk! ..és micsoda tartóka!Csuda jó ötlet. Valamit nekem is alkotnom kell, mert nem bírok velük.::)

    VálaszTörlés
  3. Andi! Nagyon jók ezek a gyűrűk (is)! Mihez értesz még!!??? :DDD

    VálaszTörlés
  4. Köszi, köszi!! A harangöntést még nem próbáltam :-))) De soha nem lehet tudni....:-))

    VálaszTörlés
  5. Csodásak a gyűrűid, láncaid, imádom a színeidet! Örülök, hogy megfertőződtél gyöngyitisszel :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj Cimbi, ne mondd már!! Hol vagyok én még tőled??? DE igyekszem :-)) És már az is nagy boldogsággal tölt el, ha azt mondod, van realitása. :-)) Köszi.

    VálaszTörlés