Követőim

2011. július 6., szerda

Csaba munkái

Kedves olvasóim!
Bemutatom nektek Tóth Csabát, aki családja nagy-nagy örömére  néhány hónapja el kezdett tiffany tárgyakat készíteni.
Valóban  kezdő Nagyon is, hiszen még csak néhány munka áll mögötte. De ki gondolná? Nézzétek, milyen precíz, pontos munkák! És már az első perctől törekedett az egyedi formákra, saját ötletek megvalósítására.

Csaba, kívánom neked, hogy a lelkesedésed ne apadjon, teljes gőzzel folytasd ezt a gyönyörű hobbit!

Ti pedig, kedves lányok, fogadjátok őt nagy-nagy szeretettel, és biztassuk nemcsak az újabb alkotások , hanem egy saját blog létrehozására is!! Addig viszont én szívesen mutogatom az újabb munkáit :-)

9 megjegyzés:

  1. Kedves Csaba, gratulálok az ígéretes munkáidhoz és kívánom, hogy sokáig leld örömödet ebben a szép foglalatoskodásban!
    Ami a blogot illeti, én is sokáig ódzkodtam tőle, de - hála Andinak -, belevágtam és nem bántam meg!:))) Igaz, én már "elfajulok" lassan unoka-bloggá, de azért kukkants be, ha van időd és kedved a nézelődéshez!:)
    További szép munkákat és kellemes nyarat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Le a kalappal férfi létére! :)))) Ügyes!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket készített kezdő léttére!!!Nekem a szalvétatartó viszi a pálmát,gyönyörű lett!!!:)Gratulálok és további sok alkotást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég, ezek gyönyörűek! Teljesen leesett az állam, hogy kezdőként milyen igényes, profi munkákat készítettél! Szívből gratulálok, és csak így tovább! Ha lesz blogod, Csaba, biztosan követőd leszek, mert ezeket a szépségeket muszáj látni!

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek az előttem írókkal!!!! Gyönyörű munkák! Csak így tovább! Szívesen lennék a követőd Csaba,ha nekilátsz blogolni is. :)
    Az abszolút kedvenc a szalvéta tartó!!!

    VálaszTörlés
  6. nagyon ügyes, szép munkák!

    VálaszTörlés
  7. Csaba sokra viszed még!!! Kezdetnek ilyen gyönyörűségeket készíteni... gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek!
    Mikor is lesz blogja? :D

    VálaszTörlés
  9. Kedves Lányok!

    Köszönöm az elismerő szavakat, igazán jól esett. Eddig csak családtagjaim, és akik kapták őket, azok láthatták műveimet. Most nyilvánosság előtt is jól vizsgáztam, tényleg úgy tűnik, érdemes ezzel foglalkoznom. Vannak terveim, de azt már saját blogomban olvashatjátok, amikor lesz az is. Addig maradok Andinál, ha nem teher számára, és köszönöm a lehetőséget a bemutatkozásra.

    VálaszTörlés